Program omogućava vođenje više objekata iz središnjeg ureda i centralizirano otvaranje šifrarnika artikala i partnera. Na taj način omogućeno je da svi objekti imaju istovjetne šifarnike. Prijenos podataka iz pojedinih objekata u središnji ured odvija se najmanje jednom dnevno, a prema potrebi i češće.
Pored klasičnog načina rada, program omogućava i rad samo s nabavnom cijenom, odnosno prilikom izrade kalkulacije, program ne traži da se odmah definira maloprodajna cijena, već traži samo ulaznu cijenu, rabat i eventualno zavisni trošak i ta tri podatka nam čine nabavnu cijenu.
Maloprodajna cijena se definira u izborniku „Normativi“ gdje prilikom izrade normativa, npr. „Kava s mlijekom“, osim repromaterijala koji čine normativ ujedno definiramo i maloprodajnu cijenu.
Program se izvršava na svim postojećim verzijama Windows operativnog sustava.
1. Modul Blagajna:
Blagajna se koristi za naplatu artikala.
Podržane su sve vrste plaćanja ( gotovina, čekovi, kartice – po vrstama, izdatnice itd. ).
Blagajna na jednostavan i brz način pokazuje trenutni promet, prodane artikle i zalihu robe (po želji zaštićeno lozinkom).
Uključene su također slijedeće mogućnosti:
2. Modul Posao:
Posao je kontrolni dio aplikacije u kojem izrađujemo materijalne dokumente i radimo izvješća.
Uključeni glavni dokumenti:
Uključena izvješća: